[Join] GIVEAWAY : MUDAHNYA NAK MENANG HELLO KITTY DI SHEHANZSTUDIO.COM


Nak Join? Tekan Banner... 


Assalamualaikum wrt.

Alhamdulillah satu lagi giveaway yang saya nak sangat sertai sebab saya peminat utama HELLO KITTY. Setiap orang ada minat masing-masing semasa kecil. Saya minat hello kitty sejak kecil lagi cuma bukanlah seorang yang fanatik la.Sekadar suka-suka sahaja.Banyak jugalah hello kitty yang saya kumpul tetapi yang membelinya ialah adik saya yang lelaki sebab kalau saya nak beli ummi abah tak bagi,jadi gunalah adik.Adik main sekejap,akhirnya lepas la ke kakak dia.

Saya suka Hello Kitty sebab Hello Kitty tak seperti kartun-kartun yang lain. Saya tidak suka kartun yang menyerupai binatang. Kalau kawan-kawan semua tahu, kita ni tak boleh simpan binatang atau benda-benda yang menyerupai binatang hanya sebagai hiasan semata-mata. Tetapi Hello Kitty ini walaupun menyerupai kucing cuma ciri-cirinya tidaklah seperti kucing sebenar. Lagipun semua yang saya kumpul digunakan.Semua hello kitty di dalam koleksi saya menemani saya semasa tidur.

Kali ini pula giveaway berupa koleksi Hello Kitty yang saya tak pernah miliki.Mungkinkah saya bertuah kali ini untuk memiliki satu daripada koleksi2 itu?

Wah jom kita tengok hadiah apakah yang akan diberikan...

Cop Hello Kitty...

Kotak Cermin Mata Hello Kitty

Pensil Hello Kitty...

Sudip Hello Kitty

Menarik sangat-sangat.

Tahukah anda Siapa Hello Kitty? 

Check it out...Saya pun baru tahu...


Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Mini Birthday Giveaway by MiminAdam

Let's Join Giveaway 7 HARI by Syira Lokman